11/11 Tisdag


Så var det bara två veckor kvar tills damen fyller 20. Shit vad tiden går. Känns som om att jag säger det oftare och oftare. Ska tiden rusa såhär så är jag väl snart 40. My good. Låt det inte hända snart.

Idag kravlade jag mig upp ur sängen efter att klockan hade ringt ett par gånger. Ju mer jag sover, desto tröttare blir jag. Suck. Tillslut kom jag i vilket fall som helst iväg till skolan där introduktion i juridik väntade. Juridik är ett ämne som jag anser intressant. Iof så anser jag ju att dem flesta ämnena på butikschefsprogramet intressanta. Men när det blir svårt, då är det tråkigt fram tills att man ser att man har klarat tentan, då är det helt plötsligt kul igen.

Efter skolan tog jag bussen in emot staden. Mötte upp Johanna och sedan ramlade även Pettson in. Käkade på Jensens och njöt av två underbara kompisars sällskap. För med er trivs jag tjejer. Ni gjorde min dag. Tack <3

Lite jobb på DIOS, sedan var tanken att gå och lägga sig tidigt. Men med för mycket tankar i mitt huvud insåg jag snart att det skulle bli en omöjlighet. Så jag gjorde som jag alltid gör nuförtiden när jag hamnar i den här sitsen. Pluggar i lurarna och löper en sväng. Härligt härligt. Nu blire sängen.

Trion <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback