12/11 Onsdag

What a day. Det bästa är när man ska göra någonting och kommer till ett ställe helt utan förväntningar. Idag skulle jag på kurs var det sagt. På Gothia towers med Yamina närmare bestämt. Kurs, hur kul låter det liksom? Försäljningskurs. Eftersom att det enda jag har vart på i dethär spåret tidigare är föreläsningar kan ni ju förstå att förväntningarna inte var så höga. Jag måste vara en väldigt "lätt" kursdeltagare. Inte speciellt svårt att överträffa mina förväntningar liksom. Jag gör det lätt för dem. Vilken dag det blev... Otroligt lärorik, massa nya möten med främmande människor, nya kontakter och ny kunskap. Och detta är ingenting jag bara säger utan jag verkligen ÄR imponerad. Fick lära mig saker som jag inte bara kan använda i arbetslivet utan även i vardagslivet och i privatlivet. Jag tror faktiskt att jag fick en gnutta ny livsglädje. Lite inspiration kan man säga. Precis vad jag behövde i mitt liv just nu! Tänka sig...

Direkt från kursen stormade jag till bussen. Jag nästan bad busschauffören köra fortare för att hinna upp till Aleg. för att vara på plats när halltiden startade och visst var jag på plats när halltiden satte igång. Missade lite teori, men man kan inte vara överallt på samma gång. Och hade jag mått dåligt för en sån sak, så hade jag haft magsår för längesen. Skönt att få köra lite innebandy igen. Nu har man ett bra sista minne och en go känsla från innebandyplanen inför lördagens drabbning. Nya klubban fick även göra entre idag och jag måste nog säga att jag tyckte att den skötte sig fint. Såpass den kanske får vara med på lördag.

Dreaming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback