13/11 Torsdag

När jag vaknade imorse rörde jag försiktigt på mig. Diverse skridskohopp och annat brukar ge träningsvärk efterföljande dag. Men till min förtjusning kändes kroppen helt i sitt skick. Jag stoppade ett ben utan för täcket och när jag skulle resa mig upp kände jag plötsligt lite känningar i rumpan. Sjutton också. Fast det var inte i närheten av så farligt som jag hade förväntat mig. Så + i kanten till mig som har gjort lite utfallssteg och annat hemma efter mina löprundor, verkar ge ett litet resultat, mindre träningsvärk.

Sedan slog jag upp datorn och gjorde slag i saken. Den där avskyvärda kurslitteraturen var dags att beställa. Jag har gått och dragit på det i några dagar, men insåg att det nu var dags om jag skulle hinna med i övriga gruppens tempo. Men hur kul är det liksom? Lägga ut massa tusenlappar på kurslitteratur? Fy och blä. Men gud vad mycket jag lär mig, får se det så.

Med två marmeladmackor och en kopp kaffe i magen tänkte jag snart skutta in i duschen och göra mig redo för dagens äventyr på Bianco. Ingen dag är den andra lik, charmigt tycker jag. Förhoppningsvis så orkar jag springa en sväng när jag väl är hemma från jobbet och dessutom så är väl planen att skriva klart min lilla kompletteringsuppgift under kvällen också.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback