14/11 Fredag


Idag är det fredag även för fröken Karlsson. För jag är ledig HELA helgen. När hände det senast?

Denna fredag har jag ägnat åt lite shopping och jobb. Köpte ett par strumbyxor och en t-shirt innan jag traskade till jobbet. Ett litet samta under min shoppingtur gjorde mig högst förvånad. Men man slutar aldrig förvånas över vissa. Positivt tycker jag faktiskt. För vad hade världen varit om man följde samma mönster hela tiden. Impuls och spontanitet, det gillar jag. Oavsett så gick jobbet idag av bara farten och plötsligt var det dags för lite fika. Fika blev det och sedan kallade soffan här hemma. Men jag hann knappt sätta mig ner innan jag studsade upp igen. Syster hade överskottsenergi och jag blev trött bara av att se henne. Tur att någon har energi över.

Jo, men visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback