18/11 Tisdag

Tittade ut genom fönstret och såg hur regnet öste ner. Bestämde mig ganska fort för att inte låta det förstöra min dag. Men hur lätt är det. När man ska ta på sig kläder så måste man planera in rätt jacka och rätt skor för att slippa bli dyngsur. Ah, vädret förstörde lätt min dag ändå tillslut. Förbannad var vad jag var när jag väl satt på bussen påväg till skolan. Men som tur var kom min solstråle Caroline på bussen och lyste upp tillvaron i det blöta lite. Vi tog oss igenom föreläsning ett och intog en restaurang. Sedan var det dags för juridik. Men som vanligt fungerade inte tekniken helt hundra och vi ägnade istället kommande timmar åt en gruppuppgift.

Efter skolan traskade jag till vaccinationskliniken och där sprutade dem in lite twinrix i mig. Hej, nu är jag skyddad i 25 år. Slipper jag tänka på det framöver. Skönt. Sedan hoppade jag på bussen in emot stan för att inhandla ett par skor och en väska. Såklart från mitt kära Bianco. Senaste timmen har jag ägnat åt min telefon. Långa telefonsamtal med goda vänner tackar jag aldrig nej till. Om man skulle ta och göra nått vettigt? =)

Fint

Kommentarer
Postat av: BM

Haha det vet jag ;) tack för att du stöttar Kalle! Du ska få en finfin present för det... ;D

2008-11-18 @ 20:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback