19/11 Lördag

Städa, damma, laga mat osvosv. Egentligen finns det ingen tid att sitta här. Men jag var tvungen att få en pause i allt fix. Vi har värmt upp såväl singstaret som högtalarna. Vid uppvärmningen av högtalarna blev jag så sanslöst taggad för matchen. Vill spela nu på direkten. Men vill ju inte vara övertaggad så kanske är bra att det är ett par timmar kvar så jag hinner coola ner lite. Damsugaren och ugnen går på högvarv och just nu vill jag bara krypa ner i sängen en stund igen. Hur ska jag orka hela dagen/natten? Vill ju njuta av varje sekund.

Igår var min älskade Johanna här och hjälpte mig att fixa och trixa lite med mitt hår. Skulle ju behöva besöka frissören för att bli klippt innan kvällen, men det är ju en omöjlighet så jag får väl göra det bästa utav rishögen sen. Blir säkert bra.

Nej, nu är det dags att återgå till "arbetet"

Tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback