20 år

Det är inte lätt att fylla 20 år. Mobilen går i ett och människor som inte har hört av sig på år och dagar hör plötsligt av sig. Hemskt roligt men min mobil går på högvarv och jag är rädd att den snart ska strejka.

Har vart en sväng i skolan för en intervju med en butikschef, sedan åkte jag in till stan för att fixa till min underbara guldklocka som jag fick på sängen imorse. Min mamma vet vad jag vill ha kan man säga. Sen åkte jag hem. Nu har jag precis ätit och ska strax traska ner till bussen igen för att åka in till stan med min kära Caroline. Lite fika och eventuell shopping står på schemat.

Later

Kommentarer
Postat av: Björkner

Jag försökte ringa och skickade även ett sms för att säga grattis men om du nu inte fått det så garderar jag mig med att säga det här med.

GRATTIS på födelsedagen Kalle!! KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback