20 dagar kvar till 20 =)

Det är den 5 november år 2008 och det är numera endast 20 dagar kvar tills min 20 årsdag är ett faktum. Hur ska detta gå? Ska jag typ bli vuxen över en natt eller vad begär min omgivning av mig? haha. Nä, vuxen, vad är det?

Knatade iväg till skolan imorse. Väl i skolan var det redovisningsdags av ett arbete som vi glatt tagit emot ett Godkänt på. Med det gladde oss ännu mer att det var totalt 24 skrivna arbeten, fyra av dem var godkända, vi hade skapat ett utav mästerverken. Vi betade av redovisningen och intog läget koma. I det läget tog vi oss igenom resterande tre timmar. Vi pustade högljutt när det äntligen var klar och där hade vi ytterligare två kurser överstökade. Skönt.

Jag tog mig hem för att äta lite och packa innebandybagen. Sedan kilade jag till bussen igen och åkte in till stan. Jag hade ett shopping begär att stilla, men jag fick inte stillat det =( Hittade ingenting att sätta klorna i. Kanske var jag för trött. Gör eventuellt ett nytt försök imorgon. Jag ger aldrig upp. Efter min misslyckade shoppingrunda tog jag rulltrappan upp på kompassens övre plan och letade mig fram till Bianco. Spenderade ett par timmar där innan jag blev upplockad av min älskade mor för att åka på träning.

Våga chansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback