21/11 Fredag



Friday again. Vilket innebär helg och innebandy. Har just kollat på filmen Mamma Mia med min mor och George. Jag och mamma uppskattade den nog mer än George tror jag. Jag tyckte den var super. Men jag hatar att jag lever mig in i filmerna så mycket och tror att mitt liv ska bli som en film en vacker dag. Typiskt mig.

Ibland undrar jag vad vissa människor tänker. Alla människor gillar väl uppmärksamhet. Men vissa kräver den för att finna glädje i livet känns det som. Vad tjänar det till att göra som du gör? Och varför låter jag mig påverkas. Att bry sig är allt annat än att göra så som du gör. Suck.

Idiot

Kommentarer
Postat av: Soffs

Men jag ville ju så gärna veta att bond var hennes pappa, typiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback