26/11 Onsdag

Så var det redan onsdag och man har varit 20 i lite drygt ett dygn. Och jag känner mig inte speciellt mycket större än vad jag gjorde för två dygn sen. Eventuellt märker jag en viss skillnad när jag kan traska in på systemet själv. Men jag har inte vågat mig hela vägen dit än. Bör ju besöka det innan helgen dock.

Dagen har jag spenderat på Dios och större delen av dagen har även spenderats med Lindis. Lite gamla minnen och annat snicksnack får lätt dagens timmar att gå lite fortare. Men knappt det hjälpte idag. Lindorna gäspade ikapp och arbetade hårt.

Synd att alekuriren ligger inne på en av dem bästa bilderna på mig nu när jag äntligen har börjat få ett litet kontaktnät i den här kommunen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback