27/11 Torsdag

Inleder morgonen med ett telefonsamtal med en människa som gör mig allt annat än olycklig samtidigt som jag ligger kvar och drar mig i sängen. Bra start på den här dagen. Ligger fortfarande kvar i sängen och gör allt för att slippa kliva ur den. Men när det här inlägget lider mot sitt slut tvingas jag väl upp för att möta kylan utanför täcket. Hemskt.

Vad jag bör göra innan det blir dags att trippa till skolan är att ta damsugaren i höger hand och vrida volymen på stereon till max. Har ett helt hus att städa inför lördag och någonstans måste jag ju börja. Mitt mål är att ha damsugat huset innan skoltime. Sedan när jag kommer hem är det dags att börja förbereda lite mat och dyligt. Det är en del att göra inser jag ju ganska fort. Men... vilket kalas det kommer att bli!

Det börjar närma sig sitt slut. Suck!

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback