28/11 Fredag



Friday. Aldrig fel. Trots att det känns som om att jag hysteriskt mycket att göra. Men jag inser ganska snart att det är jag själv som skapar stressen för egentligen så har jag inte så mycket att göra. Så nu taggar jag ner och tar dagen i lugn och ro. Det jag inte hinner göra är det inte meningen att jag ska göra heller. Har varit och handlat med min kär mormor nu på morgonkvisten och snart ska jag in till stan och plocka upp syrran för lite shopping i Allum. Mitt dåliga samvete tvingar mig därefter på en sväng ut till Ytterby för att grattulera min farmor på födelsedagen en dag i förskott. Sedan får vi se vad som hinns med. Har ytterligare saker att fixa för morgondagen, och det MÅSTE hinnas med.

Intensiv dag. Får se hur bra jag har klarat alla mina to do grejer ikväll.

Lugnlugnlugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback