3/11 Måndag





Åh, vad jag älskar måndagar. Speciellt när man kliver upp ur sängen och vet att vi plockade hem tre poäng igår. Uppmuntrande sådär på måndagsmorgonen. Men sedan kommer verkligheten ikapp. Man vet att man ska mötas av frosten utanför om bara en timme innan man slutligen landar på jobbet i värmen. Den där biten mellan hemmet och jobbet är inte alltid den mest uppskattade. Men tiden på jobbet den rullar iväg och jag har plötsligt avnjutit ännu en dag med skor i min närmaste omgivning. Dagen till ära invigde jag min långa dunjacka för iår. Kände att det var dags nu när minusgraderna lyser med sin närvaro och jag slapp faktiskt frysa. Plockade även på mig mina nyinförskaffade mysiga pälsskor från Bianco det ångrade jag inte en sekund. Nu kilar jag på träning.

Vansinnigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback