Morn morn...

En sjukt uppskattad sovmorgon. Ställde klockan på tio och vaknade utvilad och pigg. Pallrade mig upp och drog på mig löparkläder och springskor. Tog mig en runda runt surte och var helt matt när jag kom hem. Att springa innan frukost gör mig verkligen sådär härligt utmattad. Det finns inte en gnutta energi kvar i kroppen efteråt liksom. Så efteråt krävdes det snabb energi påfyllning. Gjorde mig lite omelett som jag precis har mättat magen med så nu ska kroppen snart vara full med energi igen. När den energin börjar verka tänkte jag svepa damsugaren över golvet innan jag börjar fixa mig för stan och jobb.

Egentid är någonting som jag underskattar sjukt mycket. Men det är nog för att jag bara klarar av det i små doser innan jag blir som ett rastlöst litet barn. Hallå, det måste hända någonting juuuu =)

IBLAND känns livet lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback