Wei

Skulle precis sätta mig ner och göra en kompletteringsuppgift som jag har kvar att göra pågrund av frånvaro vid en redovisning/seminarie. Jag var inte jättepeppad. Visst glädjen över att slippa behöva ta ett steg utanför dörren tills det är dags för träning gör det ju aningen lättare. Men plugg är alltid plugg och just idag hade jag hellre kollat tv och bara myst. Men jag vet ju att jag mår bättre när studierna är avklarade. Så jag slog mig ner och skulle bara kika in på firstclass (våran studiecentral på nätet) och se om någonting nytt hade dimpt ner på mailen och visst. "tentaresultat" var rubriken. Det är alltid lika jobbigt att klicka upp mailet när man inte vet vad man ska mötas utav. G. Lycka, lycka och återigen lycka.

Genast fick jag lite motivation till att få den här himlans kompletterings uppgiften ur världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback