10/9 Onsdag

Onsdag = Ledigt (?)

På Biancoschemat är jag ledig varenda onsdag. Både tråkigt och roligt. Faktum är ju att jag uppskattar mitt jobb väldigt mycket och mer än gärna spenderar min tid där. Iaf så är jag bra mycket hellre där och säljer skor än att sitta hemma och skriva arbeten. Jag har ingen motivation till att studera nu när jag har mitt jobb. Suck. Men en dag kanske jag vill bli någonting mer än bara butiksförsäljare och med det i baktanke så kanske jag kan finna lite motivation åt att skriva mitt så trevliga lilla arbete om kundklubbar som ska vara inlämnat på fredag. Pust och stön. Jag längtar redan tills jag är tvungen att bryta upp i studierna för att spendera lite tid i Ale gymnasium med mina kära lagkamrater för att jaga lite boll.



Visst är ni avundsjuka på mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback