11/9 Torsdag

Idag såg jag någonting intressant. Hissen i Kompassen. Mitt nya hem(?)

Ännu en effektiv dag har gått. Vart tar alla dagar vägen? Måste erkänna att jag trivs med mitt liv och med tanke på omständigheterna får man väl säga att jag mår ganska så bra. Så bra jag kan i detta läge iallafall. Jag gömmer mig bakom skola, jobb och innebandy. Okej, jag stormtrivs inte med min klass, men jag stormtrivs med Surte och Bianco. Yes i dooo.

Jag känner att jag har ett litet problem just nu. Det sitter en liten mygga på mitt finger och suger blod. Jag har fått höra att man ska låta den sitta kvar, för då blir det liksom inget bett. Men jag vill liksom bara ta bort den. Men jag låter den sitta för att imorgon förhoppningsvis slippa gå runt med ett myggbett på fingret. Får se hur detta artar sig under natten... Jag väntar med spänning.

I will survive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback