12/9 Fredag

Kan bara konstatera att det inte blev något myggbett =)

Annars har det vart en fredag fylld med plugg, solning och jobb. En ganska underhållande fredag på jobbet. Kommer hem till ett hus där det minst sagt märks att stämmningen är på topp. Trots min mors frånvaro, kanske är det just därför det dånar musik ur högtalarna som sprider sig i hela huset. Japp, nu är morsan inte hemma då slår George klackarna i taket(?) och kör på storslaget. Men jag gillar det, man blir lite pepp. Orka ha en lugn fredag liksom. Till min förvåning står maten klar och det är bara att slå sig ner och stoppa i sig mat. Tänk vad skönt det är att bo hemma. Och tänk vilken fin halvpappa man kan ha, bättre hade jag inte kunnat önska mig.

Morgondagen blir en stressig historia. Jobb, innebandyteori och fest. Som om att det hade kunnat bli bättre? - Nä, det är värt lite stress. Missar dock matchen vilket inte känns helt okej. Men mitt hjärta är som alltid med er tjejer. Jag förväntar mig direktuppdatering a la George.

I want it now.


Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

Diamdem i huvudet!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback