16/9 Tisdag

Lång lång lång jobbdag. Skönt att få komma hem och känna lugnet pumpas ut i blodet. Först blev det jobb på lagret innan jag åkte till Bianco och min kära Yamina för att rensa skolagret. Där fann vi både ett och annat. Gud vad jag älskar att jobba med skor. Vi fick även en gåva av vår chef, ett par stövlar var som hon hade valt ut. Jag fick ett par gröna. Säga vad man vill, men jag ska nog kunna hitta på nått även med dem. Skönt att man äntligen får lite belöning för allt slit. När man ser att det går bra blir allting ännu roligare. Så nu kör vi gärnet.

Jag har lite planer på att ta en dusch innan jag tänkte krypa i säng för att eventuellt orka ta en lång promenad innan skolstart imorgon. Hmm. Får se hur det blir med den saken.

Our beautiful memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback