19/9 Fredag

Torsdagen gick i jobbets tecken. Först jobb i affären, sedan event med hela Kompassen. Och vilket event det blev. Först infokväll, sedan bio (Patrik 1,5) och sedan peacock. Helt okej. Måste medge att det trots allt är ganska roligt att befinna sig ute i nyktert tillstånd. Man ser saker och ting ur en helt annan synvinkel. Kvällen bjöd på svensexa, massa engelska, onda fötter och sist men inte minst ett rån. När vi skulle vandra hem till min kära jobbarkompis i Linné inatt så hör jag en kraftig smäll därefter hör jag hur massa glas krossas mot marken. Plötsligt var vi vittnen till ett rån och stod och berättade våran story för polisen. Man kan ju undra vad som hände där. Läskigt.

Dagen idag har varit lång men underhållande. Min mor befinner sig på rätt sida jordklotet igen och jag har faktiskt saknat henne lite. Mmm, maten stod klar idag när jag kom hem från jobbet. Vilken ängel hon är. Jag har det nog för bra.

Igår fick jag också en fin överraskning. Min älskade far kom plötsligt instrosande på Bianco med ett stort leende på läpparna. Det gjorde hela min dag. Igår förstod jag verkligen hur mycket jag har saknat honom det senaste. Önskar att jag hade haft betydligt mer tid att kunna spendera på honom. Vi förstår varandra.

Vila huvudet på kudden kanske?

Det finns känslor som aldrig suddas ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback