20/9 Lördag

Min datormus är död =( Måste införskaffa en ny innan jag blir tokig. Känns inte så skönt att sitta med den inbyggda musen i laptopen. Vad den nu heter. Hm.

Det känns som om att mina dagar har blivit mycket längre på senaste tiden. Antingen är det för att jag uppskattar livet. Eller så är det för att jag tar till vara på livet. Eller så är det för att jag sover mindre. Eller så är det för att jag gör mer än vad jag egentligen orkar. Vad vet jag.

Välbehövlig sovmorgon imorse. Trots detta känner jag att jag har några timmar att ta igen. Från vadå undrar jag bara? Jag behöver dem iallafall. Tackochlov att jag är helt ledig imorgon så att jag får en fin uppladdning inför matchen.

Härnäst duschen. Sedan kudden.

I liked it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback