22/9 Måndag

Tänk vad jobbigt det kan vara att kliva upp ur sängen ibland. Idag var en sån dag. Ville bara ligga kvar, hur länge som helst. Att jag dessutom inte kunnat sova inatt gjorde ju inte saken lättare. Ge mig ro någon. Iof så var det så att jag vaknade runt fyra snåret och kände att jag behövde besöka en toalett men var alldeles för lat för att orka engagera mig i det. Därav vaknade jag från och till framtills klockan ringde. När klockan väl ringde, då blev det bråttom.

Sedan dess har jag hunnit avverka några timmar på jobbet. Sedan har jag hängt på pepper och polarn och pyret i stan för att göra lite enkätundersökningar som senare ska bli ett arbete i skolan. Efter det skyndade jag och Carro till bussen som tog mig hem. På bussen hem kom diverse oväntade sms, det var hemskt kul. Nu har vi klarat upp vem personen i fråga är och det blev hemskt mycket ännu roligare. Väl hemma var det bara att packa väskan och vända. Halvvägs ut genom dörren kom jag på att det var obligatorisk dusch måndag. Bara att vända in och packa ner lite till sedan bar det av till hallen för lite lir.

Nu har jag stora funderingar på att läsa några sidor i min hemskt roliga skolbok för att sedan kunna krypa ner under täcket med gott samvete.

Vissa människor slutar aldrig förvåna en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback