23/9 Tisdag

Vaknade tre inatt. Panikslagen. Shit, jag är tvungen att gå upp och jobba. Nähä då, klockan var bara tre och jag slocknade genast igen för att väckas ett par timmar senare av alarmet och stiga upp för diverse jobb. Jobbet tog jag mig smärtfritt igenom och vid fyrasnåret plockade mammsen upp mig och vi åkte hem igen. Puh, ännu en jobbdag över.

Väl hemma hann jag med några minuter framför tv:n i soffan innan det bar av igen. Denna gång mot Skatås. Jag, Gävert, Pettson och Sofia pallrade oss runt åttan. Efter en härlig löprunda varvade vi ner med middag, idol och lite onyttigheter. Det var vi ju värda! Hel mysig kväll med massa läskigheter på tv. Haha. Vissa är mer känsliga än andra.

Satt dessutom och skummade igenom innebandymagasinet och fick syn på ett bekant ansikte. Sånt är alltid kul. Skrämde livet hur Sofia dessutom.

Fånga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback