2/9 Tisdag

Så var jag återigen hemma efter en jobbdag. Denna dag har dock inte tillbringats på Bianco utan på Dios. Dagen gick förvånansvärt fort då jag fick jobba tillsammans med Therese. En hel del snicksnack där ja! Väl hemma konstaterade jag att detta inte är någon vanlig dag, utan att det är georges födelsedag. Många gratulationer till honom.

Snart ska vi äta middag tillsammans hela familjen. Ja, hur ofta händer det att familjen faktiskt är samlad? Ska bli himla mysigt.

Efter middagen blir det till att koppla på plugghjärnan igen och ge sig av till studiernas land. Hmmm... vissa åker till solen medan jag nöjer mig med min kurslitteratur. Lätt att göra mig nöjd, dock inte speciellt billigt.

Inte varje dag man får erbjudande om kvälls och extrajobb på H&M. Men ibland får man göra sina val. Jag har valt innebandyn denna säsongen och löst ett schema som stämmer bra överrens med diverse träningar och matcher. Därav blev det ett "nej tack" till detta så önskade jobb. Men ju mer erfarenhet och ju större teoretisk bakgrund desto högre upp i organisationen så småning om, visst? =)

Kompis det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback