4/9 Torsdag

Lite sovmorgon imorse innan jag bestämde mig för att bege mig mot stan. Tanken var att hinna köpa en väska som jag suktat efter innan jag skulle börja jobba. Men det blev allt utan den där väskan. Typiskt mig. Får sticka och köpa den nästa vecka istället.

Synd också att vi hade fått leverans i tisdags och att jag numera har lagt undan ytterligare ett par svarta höga pumps. Får överväga om dem ska bli mina eller inte. Känns som om att dem kommer stå i min hylla om en vecka. Men diverse stövlar och boots behöver inhandlas så jag kanske får lugna ner mig lite. Får se på saken. Det är mycket man vill ha och även om jag har råd vill jag kunna handla med gott samvete, men det kan jag aldrig.

Imorgon beger vi oss mot Karlstad för lite innebandy och annat kul. Hoppas bara att jag kan komma ifrån till tre så jag kan ladda ordentligt. Men det gör jag föhoppningsvis. Så dagen idag har jag även ägnat åt att packa min väska. Och alla som känner mig vet nog att det kan ta både en, två och tre timmar. Japp, jag är hopplös. Packa upp, packa ner, packa upp, packa ner, och det slutar alltid med att jag har med mig alldeles för mycket saker. Tråkigt nog behöver jag eventuellt packa ner diverse skolmaterial också. Suck.

Will you send me an angel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback