7/9 Söndag

Så efter en härlig helg som slutade med förlust i kvartsfinal mot Karlstad är man på hemmaplan igen. Borta bra men hemma bäst eller hur var det nu? Måste dock poängtera hur bra jag trivs med Surte och säga att jag gärna umgåts med allihopa minst ett par dygn till. Fast jag inser ganska fort att ett dygn till med knapp sömn hade tagit knäcken, iaf på mig. Efter matstoppet somnade jag som en gris i bilen och vaknade väl egentligen inte till förän vi var i Bohus. Härliga känsla.

Sedan jag kom hem har jag hunnit packa upp mina grejer och lagt dem i tvättstugan. Sedan har jag spenderat lite tid åt att gå igenom helgen med min älskade mamma som har saknat oss. Jag har även studerat en hel del och hunnit ta en kvällsmacka. Så återstår bara att trippa i säng för att orka upp till jobbet imorgon.

The true love

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback