8/9 Måndag

Så var det återigen måndag. Jag stog på tidigt pass enligt schemat och fick stiga upp och åka in till stan och öppna butiken. Dem två första timmarna var som alltid väldigt lugna. Jag passade då på att städa butiken riktigt och timmarna bokstavligtalat flög iväg. Hur timmarna kan flyga iväg när man städar är ju en konstig fråga. Det brukar väl heta att tiden går fort när man har roligt. Hm. Tycker jag att det är kul att städa? Mja, butiken är nog ganska rolig att städa =)

När jag slutade knallade jag ner för att uträtta några ärenden innan jag satte mig på bussen och pluggade in ipodhörlurarna, ljuva känsla.

Nu har jag precis ätit lite omelett och tänkte slå mig ner med lite studier innan Skatås kallar. En lugn jogg i åttan idag tror jag är tanken. Kroppen känns dock lättare idag än förväntat. Positivt. Jag kanske inte är så gammal trots allt.

Man kan inte få allt här i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback