9/9 Tisdag

Veckans andra dag är redan här.

Denna tisdag inledde jag och Yamina med en frukost på NK. Då vi hade ett presentkort att göra slut på efter diverse tävlingar på jobbet tyckte vi att vi kunde unna oss detta. Efter att ha avverkat denna delikata frukost begav vi oss mot kompassen för lite jobb. Och som alla andra tisdagar var det idag leverans. Det är alltid lika spännande och vi hittar alltid massa läckerbitar. Idag släpade jag hem ett brunt skärp samt ett par bruna låga skinnboots, precis i min smak. Någonting som jag också uppskattar väldigt mycket med mitt jobb är alla nya ansikten och all inspiration man både får ta del av och får ge till kunderna varje dag. I love it.

Sedan jag har kommit hem har jag hunnit äta lite. Jag har även hunnit tillbringa en hel del tid med mina läroböcker och tagit mig en välbehövlig dusch. För närvarande har jag tagit en bloggpause i mina studier. Önskar att jag hade haft lite tid åt att lägga mig på soffan och kolla tv istället. Men pluggar man så gör man. Till våren är jag äntligen färdigutbildad.

Honey Honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback