God Morgon

Torsdag morgon innebär vanligtvis sovmorgon då jag inte behöver befinna mig på Bianco för än närmare ett snåret. Men har man studier att sköta så har man. Tänkte beta av och göra klart mitt arbete som ska vara inlämnat på fredag. Meningen var egentligen att ha gjort detta till igår kväll. Men diverse film och mys med Pettson lockade betydligt mer.

I en slags typ av "hyllning" till mig valde vi filmen Dumpad. Jag funderade ett tag på i videobutiken om jag verkligen skulle orka se en film som denna men kom fram till att om det nu ville brista så fick det göra det. Det visade sig att filmen var suverän och jag funderar numera på att dra till Hawaii och finna kärleken. Det är tydligen där man bör göra det. Lite långt dit kan tyckas men vad är inte kärleken värd? (skämt å sido)

Nu, åter till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback