God morgon Surte!

08.00 ringde klockan och jag var piggare än någonsin. (ironi) Men jag tog mig raskt upp ur sängen, hoppade i träningskläderna, snörade på mig löparskorna och begav mig ut på en runda runt Surte. Såhär i efterhand är jag hemskt nöjd, men just då, just när jag sprang, var jag inte så nöjd med mig själv. Nä just då hade jag varit bra mycket nöjdare om jag fått ligga kvar under täcket och sussa. Men som sagt, nu känns det bra.

Efter en lång dusch har jag även hunnit peta i mig lite frukost och gjort en härlig pastasallad att göra magen mätt på under mina jobbtimmar. Nu strosar jag runt i mina raggsockar och bara myser. Det är nästan det bästa med hösten, att man får pryda sina frusna fötter med raggsockar och tofflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback