Mysdag

Vaknade i morse, kikade ut genom fönstret och insåg att regnet bara var några meter bort. Jag gillar egentligen inte regn. Men det kan ju faktiskt vara ganska mysigt ibland. Dock inte påväg till och från bussen. Men det är ju bara detaljer. Det slutar ju ändå inte regna för att jag gnäller liksom. Så det är bara att ta det.

En sväng till skolan och sedan en sväng till stan. I stan införskaffade jag nya innebandypjux. Bad killen i disken om ett par riktigt snabba skor, så gott folk, är jag långsam iår så vet ni vem ni ska skylla på. Kom inte å tro att det är mitt fel. Nänä killen på Intersport lurade på mig skorna. Jag är en såndär människa som alla försäljare älskar. Tänk om vi hade haft fler kunder som mig i våran butik. Vilken omsättningsökning vi skulle få.

Efter en sväng i stan åkte jag hem och bänkade mig framför Idol med mamma och syrran. Lite tisdagsmys mår ingen själ dåligt utav. Kan bara att dagen i stora drag varit väldigt mysig och lugn. Det behövde jag, minst sagt. Imorgon står det jobb på schemat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback