<3



Trots det deppiga vädret så har jag haft en ganska så fin dag. Tog tag i mig själv och åkte in till stan i jakt efter butiker till vårt examensarbete. Det var lättare sagt än gjort mitt under påsklovsveckan. Så jag gav upp och hoppade på en buss till gymmet och gjorde lite nytta där istället. Blev upplockad av min mor när hon skulle hem från jobbet. Slängde i mig lite mat och åkte på innebandyträning. Lite ringrostigt men ack så kul. Kommer innebandy typ aldrig bli riktigt jävla tråkigt? Det kan ju liksom kännas tråkigt ibland, när det går dåligt. Men inte tråkigt som i riktigt tråkigt. Skitsamma. All kärlek till innebandy och Surte <3

Imorgon väntar jobb så nu ska jag krypa ihop och läsa några sidor i min bok. (Ja. För första gången på länge läser jag en vanlig bok, som inte är kurslitteratur.)

Kanskekanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback