Hurtbulle

Igår när jag hade av verkat 8 timmar på jobbet kom jag hem och kände mig extremt rastlös. Jag letade fram löpar tightsen ur min nyvikta tvätt och begav mig ut på en liten runda som jag avslutade med lite fysövningar. Kan ju bara konstatera att löpbandet på gymmet och att springa ute är två helt skilda saker. Var och en är bra på sitt sätt och var och en är jobbig på sitt sätt. Ville bara göra det klart.

Idag när jag vaknade hade jag lite samma känlsa som igår när jag kom hem från gymmet. Eller ja, jag tänkte väl mest att jag inte visste vart denna dagen skulle ta vägen och att ta en löprunda på morgonen är ju inte fel. Sagt och gjort jag drog på mig shorts och knöt på mig mina löparskor och begav mig ut på Surtes gator. Nu har jag precis stoppat i mig lite frukost men känner mig nästan redan nöjd för idag. Får man gå och lägga sig nu? Nä, det är ju en stor sol på himlen som man bör njuta av! Frågan är bara hur man gör det på bästa sätt...

Njuter i fulla drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback