Sådär på morgonkvisten



Det är så sjukt underbart att vakna tidigt och känna att man kan somna om igen. Sedan vaknar man igen runt niosnåret och vet att man kan ligga kvar i sängen och dra sig. Jag älskar sånna här dagar när dem bara infaller ibland. Annars är jag en sjukt rastlös människa och upprepar sig dem här dagarna alltför ofta så blir jag nog helt knäpp. Men jag måste ju inse att jag behöver ta det lugnt ibland och det behöver alla. Jag är bara 20 år och meningen är väl att jag ska leva ett par år till utan att behöva gå in i väggen eller må dåligt på annat vis pga stress. Jaja.

Gårdagen avslutades på Condecos uteservering med min älskade älskade Amelie. Det var detta årets första uteserveringsbesök och fler lär det ju bli. Förhoppningsvis fler med A med. Love you girl.

Jag vet inte hur dagen ser ut riktigt. Får se vart den leder helt enkelt.

More later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback