Suck

Med träningsverk, ett rent rum och en matlåda som redan står och väntar på att få åka med till jobbet imorgon skulle jag ju kunna andas ut. Tänk om livet inte inhöll studier. Sitter och sliter med examensarbetet som ska vara inne innan söndag. Jag känner att jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, men vi ska nog kunna ro iland även detta projekt. Det har känts betydligt mer hopplöst än såhär tidigare faktiskt.

Det finns inte mycket tid att spilla tyvärr. Men jag njuter så fort jag bara kan. På torsdag åker jag och Soffsen mot huvustaden för att spendera tid med våran far. Hörde någonting om en båt som ska i vattnet. Lite sol och träning på det så kommer jag hem utvilad när alla andra har varit ute och dönat på Valborg. Kan behöva en helg utan fest helt enkelt.



Nu är det dags för mig att föna håret och krypa ner i en nybäddad säng... Den känslan är en fin känsla!

God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback