Vackert väder.




Jag njuter för fullt och tar vara på varje sekund av våren som jag har gått och längtat efter hela vintern. För ni som känner mig vet att jag är en soldyrkare. Därav denna knackliga uppdatering på bloggen. Men jag lovar, jag ska skärpa mig.

Jag känner just nu att jag glider väldigt mycket. Fast egentligen, när jag tänker efter, så gör jag verkligen inte det. Jag jobbar, samtidigt som jag har ett helvettes examensarbete + en annan kurs som går parallelt med detta som ska vara klart innan den 4 juni, dessutom så tränar jag en del och hinner med mina kompisar. Jag är inte den som älskar att proppa mitt liv fullt. Fast just nu känner jag att jag vill hinna med allt på samma gång ifall jag behöver förflytta mig till sommarn, buhu och wiho på samma gång. Mycket som talar för men även mycket som talar emot.

Dagen har jag spenderat med min kära klasskompis. Diverse intervjuer har gjorts. Sedan till stan en sväng. Lite hårklippning. Mötte upp my lovely sis och sen åkte vi till gymmet och lyfte skrot. Bra dag! Nu ska jag plugga.

Man måste kanske våga chansa för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback