Valborgsmässoafton!

Hur jag firar valborgsmässoafton? Jag sitter på ett snabbtåg mellan Arlanda och Stockholm central som har tekniskt fel och står hemskt still. Väldigt underhållande. Jag ägnar mina tankar åt alla mina nära och kära som befinner sig på olika ställen i landet. Hoppas att ni får en fin kväll, jag hade gärna spenderat den i såväl Karlstad och Borås som i Göteborg. Men jag befinner mig i Stockholm och det var ett beslut som jag ansåg vara vettigt då och faktiskt ganska vettigt nu med när jag tänker efter. Kvalitetstid med pappa och syster händer ju inte alltför ofta. Hemskt sällan i ärligthetens namn, vilket är väldigt synd. Så nu ska vi njuta av en fin helg, med förhoppnings massa sol och sömn. Precis vad jag behöver, ladda batterierna för att orka sista månaden i skolan. I juni är det dags för examen och det leder mig in på alla dessa tankar igen. Orka! Jag ser fram emot en härlig singelsommar!

Girls just wanna have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback