Baby är hemma!

Babydatorn är hemma i min trygga famn igen och nu verkar den må bättre. Det känns bra, då mår jag också bättre. HAHA. Nej men man känner sig lite lätt hanidkappad utan dator. Tänk vad lätt man vänjer sig vid att ha saker! Skönt att den är tillbaka igen så att jag återigen kan ha kontakt med min omvärld. Annars funkar sms har jag hört!

Denna veckan har bestått av jobb. Inledde helgen med lite mys med mysiga människor igår. Men jag och Tess begav oss hemmåt tidigt eftersom att vi tänkte på dagens trevligheter. Har precis kommit hem från en vända på stan. En klippning, lite smink och en festblåsa inhandlades. JA, jag BEHÖVDE verkligen det. Eller inte. Men mina shoppninggener från min mor tar över mig ibland.

En del av mitt liv verkar ha fått en vändning och jag gillar det. Big time. Eller ja, den som lever får se!

Orkar inte mer just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback