En onsdag!

Effektivitet, eller? Steg upp imorse, drack mitt morgonkaffe och hjälpte till att röja lite här hemma. Sedan satte rastlösheten in. Och efter att min dator kraschat för tredje gången den här morgonen tog jag bilen och körde den till datordoktorn. Så nu är det på vift någonstans och vi får hoppas att den mår aningens bättre när den är i min trygga famn igen. Annars behöver den inte komma hem, näh!

Sedan styrde jag och syster vidare mot gymmet. Vi kom på att vi var hungriga, men kände att vi kanske inte skulle sätta i oss lunch innan träning. Så vi körde ett pass, sedan bjöd lillasyster på lunch. Mysmysmys. Ja, vi har det ganska bra vi två. Nu sitter jag och inväntar kvällens träning, som också är den sista inför kommande helg i Båstad. Och jag måste erkänna att det sitter lite träningsverk i mina ben och att min rygg strejkar rejält. Men nej, inget stoppar mig nu. Nu kör vi bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback