Kvalitets tid med syster

Ännu en sovmorgon är av verkad. Är det inte typiskt att man sitter uppe halva natten bara för att man vet att man är ledig dagen efter?! Kunde inte somna förrns tvåsnåret inatt. Men sedan hade jag ju satt i mig två koppar kaffe vid tiotiden. Det kan ju faktiskt vara en förklaring! För igår kilade vi förbi Heden en sväng för att syrran skulle spana korpfotboll. Men eftersom att det regnade styrde vi till Condeco och tog en fika ganska så snabbt. Kvalitetstid med syster kallar jag det. Mys.



Ligger på soffan och inväntar att mina ägg ska vara färdigt kokta och att mitt kaffe ska vara färdigbryggt. När det blir klart är det frukostläge och sedan väntar gymmet på mig! Sedan är väl tanken en fika med Joel... får se vad som hinns med innan kvällens innebandyträning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback