Måndag...



Måste måndagar alltid kännas så jobbiga? Jag ska inte ens jobba imorgon och ändå känns det verkligen att det är måndag i hela kroppen. Hade det inte varit för att vi har träning på måndagar hade dem varit helt värdelösa. Men nu får man ju ändå göra nått man tycker är roligt så då står man ut helt enkelt.

Information om att jag förmodligen inte kommer jobba mer denna veckan. Visst det kan vara skönt att vara ledig. Men det känns ganska tungt om jag ska vara ärlig. Imorgon blir det till att söka lite jobb. Vifta ut mitt cv i stan kanske, känns som om att det kunde vara en idé. Jag vet ju att jag har ett jobb som bara står och väntar på mig till våren. Så någonstans så har jag en trygghet och känner inte värsta paniken just nu. Men jag vet vilken panik jag får av att inte göra någonting vettigt på dagarna. Det kommer jag aldrig klara hela hösten och vintern. Förhoppningsvis blir det mer att göra på Dios så småning om eller så får jag napp på mitt cv om jag orkar ta tag i mig själv.

Lugna favoriter i öronen. Kanske borde styra om kanal så att jag inte somnar innan träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback