Trött som bara den!



En hel del klippt!

Förvisso var det skönt att bli av med en del hår. Men nej, jag saknar mitt långa, äckliga och slitna hår lite ändå. Jag vänjer väl mig så småning om, kan man ju hoppas! Dagen har bestått av jobb och massor av träning. Först gym, sedan innebandy och sedan avrundade George med ett lite lätt fyspass (NOT). Men det är härligt när det känns i kroppen. Det är vad vi behöver brudar. Starkare ska vi bli! Innan träningen sprang jag och syster yster förbi Sportringen för att se om Carro jobbade. Allt för längesen man såg hennes ansikte. Och visst där var hon. Skönt att se att hon levde. Och en vinkväll styrdes upp dessutom. Det tackar man ju inte nej till! Imorgon är inte vilken dag som helst. Nej den är ändå lite speciell.

Kommentarer
Postat av: Björkner

Fin du blev =) kram

2009-08-17 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback