Ett avbrott

Då är jag själv på kotoret i Stockholm. Känns väldigt bra faktiskt. Ligger en hel del på mina axlar nu kan man säga. Skönt att få ansvar och förtroende. Så hur har jag tid att skriva här? En liten liten rast får man ta. Sparar min lunch tills Fröken Mattiasson Nilsson är på kontoret. Dags att boka biljetter till sm-finalerna i innebandy idag. Tiden springer iväg. Tänka sig att det är julafton om två veckor. Skönt att vi avverkade en del av julklappsinköpen i London. Men än finns saker kvar som måste komma på sin plats under granen fram tills den 24de. Stress in i det sista. Som alltid. Jag älskar att ge bort julklappar. Men när jag känner att jag inte hittar rätt sak till rätt person, då är det bara jobbigt. Det måste ju klicka, lite som med kärleken, fast ändå inte...  

Nu ska jag fortsätta föra leverantörsstatistik, lyssna på lugna favoriter och knapra klubbor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback