Gilla läget?

Mycket tankar, liten hjärna. Får se vart detta slutar. Det som jag var rädd skulle hända händer. Fuck. Men det löser sig som allt annat här i världen. Problem eller möjlighet? Gillar inte läget.

Det är tisdag, i min allmenacka står det fredag. Då gillar jag läget, packar ihop på kontoret och åker hem och blir ett med soffan eller syrran? Har saknat henne lite idag. Kvalitetstid ikväll och sovmorgon imorgon. Tackar för det. Väskan är inhandlad för nyår och nu kan jag bara slappna av hela dagen imorgon. Träffa mina Bollnässyskon och lugnt och fridfullt stiga på tåget mot mit kära Göteborg. Anländer till Göteborg 23.30 imorgon. Sugen på att hämta, någon? Det välkomnar vi!

Malin EriKsson fyller år idag. I vanlig ordning är systrarna K inte hemma. För dåligt. Men vi grattar henne på distans och kör så det ryker på nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback