Så mycket kärlek.



London var Grymt. Nu har jag landat i det verkliga livet igen. Jag klagar inte på det. Men London var lite extra. Mycket inspiration, onödigt(?) mycket spänning, mycket gäldje och mycket kärlek. Nu klarar jag den här vintern utan problem!

Gårdagen spenderade jag med ett glas vin i handen och i sällskap med många som jag tycker om på Vasastan. Jag tog mitt förnuft till fånga och avrundade i tid vilket bara kändes positivt imorse. Jag är nöjd! Så nu är jag utvilad och redo för nya äventyr. Imorgon är det måndag, vilket i vanlig ordning innebär ny vecka och nya möjligheter.

2-2 mot Sportlife är en liten detalj som jag kan reta mig på. Men inget att deppa för heller. Bryt ihop, Kom igen. 

Kramis BäysLinda (internt) 

Kommentarer
Postat av: soffs

Bilderna från i Lördags då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback