Svininfluensa

Den här jävla sprutan kan ju ta sig någonstans. Min arm värker och jag har sovit lite drygt fem timmar inatt. Bara roligt. Välkommen feber. Så nu ligger jag utslagen i soffan hemma och hoppas på att piggna till inom kort. Här kan jag ju inte spendera hela dagen. Nänä, har lite planer på att dra till gymmet eller ta en löprunda. Men får avvakta med dem planerna tills min kropp ger ett okej.

Jag har länge vägt fram och tillbaka angående Svininfluensavaccinet. Ta eller inte ta? Min syster tog det och blev jättesjuk. Det avskräckte mig något. Sedan har vaccinet vart slut i komunen en längre stund. Om man nu ändå ska bli sjuk, vad är det då för mening? Men så var det ju det här med att man kan smitta andra, som bokstavligtalat kan dö av sjukdomen. När Sara ringde och sa att hon skulle åka och ta sprutan tvekade jag inte en sekund. Vi bara gjorde det och fort gick det. Nu mår jag skit. Men det kanske det är värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback