Tandläkaren...

Jag har spenderat lite tid på gymmet. Jag och min ipod. Sedan tog jag igen lite tid med varmvattnet i duschen innan jag kröp ner under täcket och klickade igång några avsnitt av the hills. Men som den rastlösa själ jag är så funkar det inte att ligga still allt för länge. Därav sprang jag upp en trappa och hämtade en pepparkakskola som jag snabbt spottade ut när jag kom på att tandläkaren ska inspektera min annars så felfria mun. Hade det inte varit väldigt typiskt om jag helt plötsligt skulle ha ett håll i en tand nu? Då blir det till att langa fram cashen, för efter årskiftet är jag för gammal för att få fri tandvård. Bara roligt. Men eftersom att jag aldrig har haft ett hål så kan vi ju hålla tummarna för att den trenden håller i sig. Kommer drömma mardrömmar, vakna dränkt i svett och vara panikslagen hela natten. Nej, jag gillar inte tandläkaren. Men jag ska övervinna min rädsla och ta mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback