Fintfintfint!



Ibland kan man undra om man är i himlen. Helgen uppnådde alla förväntningar och lite där till. Underbart! Fredagen startade med en tenta som snabbt övergick i shopping, först med caroline och sedan med min älskade mami. Sedan var det lets dance och mys som gällde för hela slanten.

Lördagen började med match och vinst, man kan säga att vi kan när vi vill. Surtehjärtat plockades fram och vi kämpade och slet matchen igenom. Nu gäller det att vi har samma inställning i kommande två matcher. Lets do it. Efter matchen petade vi i oss lite mat och laddade för kvällens bravader. Och kan väl inte säga någonting annat än att kvällen blev totallyckad!

Idag har jag spenderat större delen av tiden i sängen. Vaknade till liv på eftermiddagen och tog mig an lite studier. Lite pause i plugget och jag funderar på att stoppa i mig varma mackor och lite te kanske.

Copycat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback