Kalas&Bus



Släkten är värst brukar det heta. Jag har legat och fläkt ut mig på vardagsrumsgolvet och haft en unge hoppandes och krälandes på mig denna härliga februarikväll. Min älskade syster kommer numera in på krogen lagligt och detta skulle självklart firas. Våran lilla batting till kusin var super uppspelt och älskade att leka med sin gamla kusin som inte hade en av sina piggaste dagar idag. Dagen efter inflyttningsfest och utgång liksom. Men jo tack, då har jag gärna min lilla docka hoppandes upp och ner på min mage. Ett charmtroll är ju helt klart vad hon är i vilket fall som helst och man kan inte låta bli att gosa lite extra med henne. Men det räcker att ha henne som en kusin och bara få ta del av den där goa lilla ungen. Så tro inte typ att jag vill ha en liten unge, för det vill jag inte än.

Nu är det dags att ta tag i min studentlitteratur som damp ner i brevlådan i fredags och lyste med sin närvaro för att sätta sprätt på mitt samvete. Me dont like.

Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback