Lov?

Jag har hört att det är lov nästa vecka för dem som har sånt. Tydligen så har man inte det i högskolan tyvärr. Mina yngsta syskon har ju tydligen fortfarande sådanna bekvämligheter.

Jag tror att lärarna tänker såhär: Vi ökar på studietakten istället och ser till att eleverna inte får någon fritid.

Jag har pluggat heeeela dagen idag. Först var vi på handledning i skolan. Våran handledare var en trevlig prick som fick oss att känna lite lugnt för en kort sekund. Dem sekunderna som man verkligen kan känna lugn nu gäller det att ta vara på. För såhär mycket att göra, har jag aldrig haft. Åkte hem och bänkade mig med mina böcker och antekningsblock. Sedan skulle jag bara kika en liten grej på datorn och insåg att jag hade missat en inlämning med typ en månad. Lite lätt panik uppstod men jag styrde upp problemet och det är åtgäldat. PUUUH. Men oj vad jag lär mig.

Jag är INTE bitter för att jag inte har lov.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är så sant som det är sagt, jag är inte heller bitter för att behöva plugga :)

2009-02-06 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback